POMOC / FAQ

MXS 5.0 CHECK, XS 0.8, MXS 5.0, MXS 5.0 POLAR, MXS 10EC, MXS 10, MXS 5.0 TEST & CHARGE: mruga czerwona dioda

Przyczyna 1: odwrotna polaryzacja.

Rozwiązanie: Upewnij się, że + kabel / zacisk jest podłączony do zacisku +, a – kabel / zacisk jest podłączony do zacisku -.

Przyczyna 2: Kable są podłączone do akumulatora, który wymaga więcej mocy niż może zapewnić ładowarka.

Rozwiązanie: Wyłączyć urządzenie lub odłączyć kable podczas ładowania.

Przyczyna 3: Ładowarka nie jest podłączona do akumulatora 12 V.

Rozwiązanie: Podłącz właściwy akumulator 12V.

Przyczyna 4: Cykl ładowania został przerwany w 1 etapie.

Rozwiązanie: Zrestartuj cykl ładowania, jeśli nadal występuje błąd akumulator jest zniszczony i wymaga wymiany.

Przyczyna 5: Cykl ładowania został przerwany w kroku 4.

Rozwiązanie: Zrestartuj cykl ładowania, jeśli nadal występuje błąd, akumulator jest zniszczony i wymaga wymiany

MXS 5.0 CHECK, XS 0.8, MXS 5.0, MXS 5.0 POLAR, MXS 10EC, MXS 10, MXS 5.0 TEST i CHARGE: mruga czerwona dioda

Jeśli akumulator nie jest podłączony lub jego napięcie jest zbyt niskie, dioda zacznie migać, wskazując, że urządzenie przeszło w tryb oszczędzania energii.

Rozwiązanie: Sprawdź ładowarkę na innym akumulatorze.

CT5 START / STOP: Czy mogę naładować akumulator przez gniazdo zapalniczki?

Jeśli gniazdo zapalniczki jest podłączone do akumulatora, nawet gdy zapłon nie jest włączony, można naładować akumulator w ten sposób. Potrzebna jest do tego wtyczka CONNECT Cig Plug lub INDICATOR Cig Plug.

D250SA: Jak aktywować funkcję AGM?

D250SA  posiada wiązkę przewodów z czarnym i czerwonym przewodem, czarny przewód musi być uziemiony, aby zmienić napięcie ładowania dla AGM.

CTX BATTERY SENSE: Dlaczego wartość procentowa nie pokazuje 100%, gdy miernik napięcia jest wyższy niż 12,8 V, co oznacza, że wskazuje na w pełni naładowany akumulator?

Pomiar napięcia w celu oszacowania stanu naładowania akumulatora kwasowo-ołowiowego można wykonać tylko wtedy, gdy akumulator pozostaje w spoczynku przez określony czas – czasem ponad 10 godzin. Taka sytuacja może się zdarzyć po naładowaniu akumulatora lub na przykład po

przejechaniu trasy samochodem. Battery Sense bierze to pod uwagę przy obliczaniu stanu naładowania.

CT5 START / STOP: Czy mogę naładować standardowy akumulator samochodowy, w którym nie jest zainstalowana w samochodzie funkcja start-stop?

Tak. Układ START / STOP jest zoptymalizowany do użytku z akumulatorami 12 V EFB (Enhanced Flooded Battery) i AGM, ale może również ładować zwykłe akumulatory kwasowo-ołowiowe 12 V.

CT5 START / STOP: Czy START / STOP jest prostszą ładowarką niż MXS 5.0? Ma tylko trzy lampki, podczas gdy MXS 5.0 ma osiem.

Nie. Na MXS 5.0 lampka pokazuje aktualny etap ładowania, a krzywa napięcia i mocy jest wyświetlana nad i pod światłami. Na START / STOP zdecydowaliśmy się zmniejszyć liczbę świateł i zamiast tego po prostu pokazać, która faza ładowarki jest aktualnie w trakcie pracy, ładowania lub konserwacji. START / STOP nie ma wyboru programu. Zamiast tego, gdy jest w kontakcie z akumulatorem, zaczyna działać natychmiast po podłączeniu do gniazdka ściennego.

CT5 START / STOP: Co nowego w ładowarce START / STOP?

START / STOP został opracowany dla nowoczesnych samochodów z systemem start-stop. Jest prosty w obsłudze, ponieważ nie ma przycisku programu (przycisk trybu) – zaczyna działać, gdy tylko jest podłączony do akumulatora i jest podłączony do gniazdka ściennego. Jest również łatwy w

odczycie, ponieważ ma tylko trzy diody LED, które pokazują fazę, w której aktualnie znajduje się: Sprawdzanie, ładowanie, konserwacja.

CT5 START / STOP: Ile Amperów zapewnia START / STOP?

Zapewnia maksimum 3,8 A i reguluje je w zależności od potrzeb akumulatora.

CTEK © Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wykonanie: THXman